Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
сподели този MPI List
X
Zanimaniya za samotni maiki

Независимо дали сте самотна майка или се чувствате самотна като майка - ето нашите съвети, за неща, които можете да правите с бебето и да Ви носят удовлетворение

Съвети за самотни майки и всички които се чувстват така

Дори и да комуникирате често с други майки в онлайн групите и да държите детето в ръцете си, можете да се почувствате изолирана и самотна като майка. Излезте навън и опитайте тези занимания с бебета - срещи с други деца за игри или йога за майки и бебета, които могат да Ви помогнат да се чувствате по-добре. 

назад

1. Разходете се  

Това е едно от най-лесните неща, които можете да направите с Вашето бебе, не струва нищо и можете да го правите, когато пожелаете. Независимо дали ще се разхождате в парка или просто до магазина, ще се почувствате много по-добре след като усетите свежия въздух навън или проведете разговор с друг възрастен. Ако имате късмет, бебето дори може да заспи.  

2. Потърсете детски площадки около Вас  

Открийте най-близката детска площадка или градинка до Вас. Дори и детето Ви да е твърде малко, за да си играе, паркът е мястото за срещи на майки и млади семейства. Направете си пикник, например, и се огледайте за потенциални млади майки (или татковци), с които бихте могли да се сприятелите. 

3. Открийте групи за майки, подходящи за Вас  

Има толкова много групи за родители, било то онлайн или такива, които се срещат на живо, несъмнено пълни с други самотни майки - въпросът е да откриете тази, която Ви пасва най-добре. След като сте я открили, вместо просто да стоите отстрани и да слушате или наблюдавате, опитайте да поемате инициативата и да се представите първа например. Може да Ви се струва плашещо да започнете разговор с друг възрастен (след толкова много бебешко говорене), но все пак имате поне едно общо нещо, а дори и много повече. Няма как да знаете, докато не опитате.

4. Организирайте срещи с други деца за игра или за кафе с родители  

Срещнали сте родител съмишленик - майка, която изглежда точно толкова изтощена и недоспала, колкото Вас? Направете първата стъпка и я поканете на кафе или организирайте среща с децата Ви за игра. Това може да се окаже нещото, от което Вие и другата майка имате нужда. Ще можете да си ходите на гости една на друга, да си говорите за хубавите, но и трудните моменти в родителството, без да се тревожите. Може дори да Ви даде идеи за занимания с бебето. 

5. Опитайте йога за майки и бебета 

След като сте стояли вкъщи толкова дълго, имайки чувството, че е минала цяла вечност, възможността да се присъедините към група майки, чиито тела може също не са в най-добрата форма след раждането, е невероятна. Там никой няма да Ви съди, и със сигурност няма да се налага да правите челна стойка в йогата за майки и бебета. Не изпитвайте вина, че имате нужда от време за себе си, тъй като по време практиката ще Ви покажат техники как да успокоите бебето.   

6. Тренировка на открито 

Ако сте по-скоро кардио-кралица и искате по-натоварващ режим на тренировка, защо да не тичате заедно с бебето. Сложете го в количката и се облечете подходящо за тренировка на открито. Бутането на количката докато тичате в комбинация с клекове може да направят чудеса за Вашето физическо и психическо здраве, дори и да е само половин час. А може дори да го организирате с приятелки. Попитайте Вашия лекар, дали за Вас са подходящи подобни по-интензини тренировки.    

7. Посетете галерия 

Спомняте ли си живота преди, когато се интересувахте от изкуство и други неща?.. Да, може да Ви се струва, че мозъкът Ви е на каша, но е твърде вероятно просто да имате нужда от малко досег с творчество и култура, за да се възстановят въображението и усещанията Ви. Отидете на изложба или се разходете в някой музей, докато бебето Ви е малко - сложете го в слинг и се насладете на изкуството на спокойствие.

8. Прекарвайте време със семейството  

Много вероятно е членовете на семейството, особено бабите и дядовците, да са особено развълнувани при всяка среща с бебето и възможността да го гушнат, докато Вие се храните, отивате до тоалетна или си почивате за кратко. Когато Ви попитат как сте, не се притеснявайте да им кажете, ако Ви е трудно или понякога сте тъжни. Родителството е изпълнено с върхове и спадове, споделянето на тревогите с най-близките ще Ви е от полза - те ще Ви прегърнат и ще Ви уверят, че сте справяте чудесно. Защото е така! Вижте тук как да разпознаете признаците за родилна тъга, в случай, че се притеснявате от емоциите си.

 

 

Търсене

Все още ли не намирате това,
което търсите?

Пробвайте нашите нови възможности за търсене, ние винаги имаме нещо ново за теб.