Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
сподели този MPI List
X
trevozhnostta prez purviya trimestur

Как да се справим с тревожността през първия триместър

Как да се справим с тревожността през първия триместър

Как да се справим с тревожността през първия триместър

Изпитвате тревожност през първия триместър? Не сте сама, 1 от 10 бременни жени се сблъскват с този симптом през първия триместър. Ето няколко полезни съвета как да контролирате емоциите си. 

назад
  • Поговорете с най-близките си хора – това наистина може да е от полза. 
  • Не изпитвайте чувство за вина или срам. 
  • Ако имате възможност, бъдете активни. Това ще е от полза за Вас и за бебето. 
  • Дайте си повече време за почивка. 
  • Отделяйте време само за себе си поне веднъж на ден – може би с гореща вана или с любимо аудио предаване по време на разходка в парка. 
  • Помолете близките си да Ви помогнат с домакинската работа – готвене, пазаруване, разхождане на кучето, от каквото имате нужда. 
  • Общувайте с хора, които се чувстват по същия начин. Попитайте Вашия лекар за форуми или онлайн групи, които могат да са Ви от полза. 
  • Намалете кафето – има препоръчителен лимит на кофеина по време на бременност. 
  • Хранете се правилно – сега, повече от всякога, това има значение. 
  • Отделяйте време за себе си. Опитайте различни терапии като успокояващи масажи, медитация, упражнения за дишане, аромотерапия. 
  • Опитайте различни дихателни упражнения за справяне със стреса. 
  • Напрaвете си план за близкото бъдеще. Записвайки си стъпка по стъпка какво Ви предстои, така ще си създадете усещане за контрол. 
  • Ако мисълта, че ще ставате родители ви напряга, прегледайте нашите съвети как да се подготвите за родителството психически. 
  • Ако имате нужда от търсите допълнителна помощ, можете да се обърнете към Вашия лекар. 
     
Търсене

Все още ли не намирате това,
което търсите?

Пробвайте нашите нови възможности за търсене, ние винаги имаме нещо ново за теб.