Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
сподели този MPI List
X
Bolki po vreme na bremennost

Как да се справим с болките и дискомфорта по време на бременността

С промяната на тялото Ви, може да се появят болки и дискомфорт по време на бременността, особено в гърба, краката и стъпалата. Добрата новина е, че има начини да се справите с болките и неразположението по време на бременността. Подготвили сме списък със съвети, които може да Ви помогнат.  

назад
  • Избягвайте вдигането на тежки предмети - нека някой друг поеме тази задача. 
  • Ако трябва да вдигнете нещо, клекнете с изправен гръб. 
  • Вземете си възглавница за бременни за дивана или работния Ви стол. 
  • Носете равни обувки, които обхващат целия крак, за да се разпределя равномерно тежестта. 
  • Проучете възможности за йога за бременни - ще Ви покажат как да се разтягате безопасно и плавно. 
  • Правете леки физически упражнения - например 30-минутна разходка всеки ден. 
  • Почивайте си добре, особено ако терминът Ви наближава. 
  • Направете си топла вана, за да отпуснете мускулите и да намалите болката. 
  • Не правете резки движения с краката си, за да избегнете мускулни крампи.  
  • Подути глезени? Пийте повече течности и вдигайте краката си, когато си почивате. 
  • Ако имате нужда от болкоуспокоителни, приемът на парацетамол е допустим по време на бременността, освен ако Вашият лекар не Ви е препоръчал друго. 
  • При болки в областта на таза и срамната кост, се посъветвайте с Вашия лекар. Той би могъл да Ви препоръча физиотерапия. 
  • Ако имате чувство, че получавате контракции, вижте нашия списък с признаци за начало на раждането.
Търсене

Все още ли не намирате това,
което търсите?

Пробвайте нашите нови възможности за търсене, ние винаги имаме нещо ново за теб.