Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
сподели този MPI List
X
sutreshnoto gadene v nachaloto na bremennostta

Как да се справим със сутрешното гадене в началото на бременността

Как да се справим със сутрешното гадене в началото на бременността

Сутрешното гадене може да се появи по всяко време на деня или през нощта, най-вече в периода на начална бременност.  Ето няколко идеи как да направите този особен период – първия триместър, по-лек за стомаха. 

назад
  • Пийте повече течности, за да сте добре хидратирани. 
  • Яжте неподправени храни, богати на нишесте, по малко и начесто. Сухари или бисквити обикновено действат добре на стомаха. 
  • Опитайте да консумирате студени ястия, в случай, че от миризмите на прясно сготвена храна ви призлява. 
  • Избягвайте люти и/или храни с много подправки. 
  • Избягвайте храни, които миришат силно. 
  • Приемайте въглехидрати с всяко хранене. 
  • Хапвайте по нещо малко всяка сутрин, за да избегнете усещането за празен стомах. 
  • Пийте чай от джинджифил или хапвайте често ястия с джинджифил. 
  • Опитайте да си водите бележник с храните, които приемате, за да следите от кои Ви се гади.  
  • Излизайте често на свеж въздух. 
  • Почивайте си. 
  • Експериментирайте с акупунктура — работи много добре при някои хора. 
  • Обърнете се към Вашия наблюдаващ лекар, ако урината Ви е с необичайно тъмен цвят. 
  • В случай, че симптомите Ви притесняват, посъветвайте се с Вашия наблюдаващ лекар. 
  • Ако изпитвате други болки или дискомфорт, можете да разгледате нашия списък с неразположения по време на бременност. 
Търсене

Все още ли не намирате това,
което търсите?

Пробвайте нашите нови възможности за търсене, ние винаги имаме нещо ново за теб.